1786s TransHongKong Urban MTB Adventure w Hans Rey a Martin Maes - 4K images and subtitles

Čínské hlasy Jsem Hans Rey, profesionální horský cyklista, bývalý mistr světa jako průkopník freeride a zakladatel charitativní organizace Wheels 4 Life. Moje městské horské kolo série dobrodružství kombinuje jízdu v některých z největších měst na světě, která jsou obklopeny krásnou přírodou a stezkami je to všechno o kontrastu mezi přírodou a harmonickým chaosem a městskými džunglemi. Po Trans Angeles a Trans Napoli, Trans Hong Kong bylo perfektní dobrodružství, které se mělo vyřešit příště připojte se ke mně a prozkoumejte se mnou hong kong během následujících pěti dnů Dobře, dnešní den, jedno z městských dobrodružství Trans Hong Kong, ve kterém jsem Nová teritoria na severu Hongkongu s Tigerem. Je to místní jezdec a on se ke mně připojí dneska první den a zbytek týdne budu přidali se další místní jezdci a jediný Martin Maes. Jsem šťastná, že jsem s tebou dneska byla, když jsem byla mladá, viděla jsem tvé video 'opice vidět opice dělat, jo jo, byla to super zábava a pak jsem jezdil na zkušebním kole a na horském kole. tak jste začali sledovat moje stará videa, pěkně. Nová území mají spoustu účelových tras pro horská kola lesy a krásná příroda uniknout přeplněnému městu v této čtvrti Nachází se severně od Kowloonu a poblíž čínské hranice je gentrifikace všude, když si uvědomíte, že Hongkong není tak velký a přesto přes sedm miliony lidí zde žije, pokud jde o bydlení, jediný způsob, jak expandovat, je nahoru na severu Nová území naštěstí vidějí mnoho nových měst a vývoj spousta zeleně zůstala sama, kterou si dnes užíváme. Není to špatné začněte s naším Trans Hong Kongem. Velmi krásné účelové horské kolo stezky je to jako jedna z nejlepších stezek? to je pravda mnoho nejlepších stezek zde. Jo, potom pojedeme na Tin Man, je to dobrá stezka jo velmi dobře - jo to jo Dobře, je tu Hongkong, díky čemuž jsme díky to bylo skvělé. Zítra na koni v Hongkongu? jo budeme městská džungle dnes jsem se přidal Martin Maes jeden z nejrychlejších enduro a sjezd závodníci na horských kolech na světě přejdeme ulicí okolí Kowloonu vyčerpávající a zrádná téměř svislá túra podél úzké páteře dosáhnout bodu, zejména s kole na zádech podél cesty jsme se setkali spousta opravdu přátelských chatových místních turistů i expatů všichni hloupí se stali svědky nás na kolech to je jeden z nejvyšších bodů v Kowloonu s jedinečným ohromením odtud se můžete kochat nádherným výhledem na město níže perspektiva rozmanitosti Hongkongu od docela svěžích ostrovů po chaos v centru Kowloonu do špinavých zchátralých činžovních domů na vrcholu navzájem v nových teritoriích k zrcadleným monolitickým mrakodrapům číslo jedna pro lidi posedlé selfie představovat to bylo úžasné, kolik Milénia stála na okraji a fotila sebe i sebe znovu a znovu zjevně vážná zábava pro generaci instagramů sestoupili jsme do Kowloonských jezdeckých stezek bombardujících naši cestu ulicemi uhýbat davy lidí až k nábřeží. Objevování dobrých místních jídlo je vždy součástí mých výletů, když jsme procházeli mini obchodem, který jsme našli pekařství zastrčilo police roztrhané lahodně vypadajícími věcmi to přimělo Martina, aby se jistě mohl najíst severní konec byl spíš jako ucpané tradiční kowloonské úzké uličky na trzích neonové reklamy propagují věci, kterým jsme nerozuměli. My uhýbali davům a provozu, který přiváděl podivné vůně a zvuky Hluk je intenzivní a nikdy nepřestane navštívili jsme bytový dům postavený jako dokonalé duté náměstí, které vytvořilo vnitřní quad podlahy stoupaly vysoko, takže prostor byl tmavý a neatraktivní byli jsme zmateni několika skupinami žen s dětmi dohromady sedící na tvrdé betonové podlaze se ukázalo, že byli domácími pomocníky od výše uvedených bytů přestávky jsou byty malé a budou často sídlí tři generace pro více rodin, které by neexistovaly společný prostor v těchto domovech ani dost místa pro každého člena rodiny spát současně nyní Kowloon dává centrální útěk za své peníze staré letiště bylo přesunuto daleko do nového umístění se přístav a nábřeží proměnilo glitzy budovy stoupající a jasné zrcadlení odrazů super jachta houpající se po vodě je to pravděpodobně nejpůsobivější město, jaké jsem v životě viděl zde se peníze pohybují v elegantních obchodech pojišťoven a pojišťoven hotely swanky šperkem v koruně musí být ritz-carlton na Mezinárodní kongresové centrum je to nejvyšší budova v Hongkongu ve městě se 7 000 budovami pro skákání na obloze a největším počtem mrakodrapů v EU svět. Velmi velmi zaneprázdněný Hongkong po večeři jsme šli ven a scéna byla poněkud neskutečná, když jsme šli domů setkali jsme se s rozbitými skleněnými doklady o rozbitých průčelí obchodu a neúprosná kakofonie sirén, která opravdu rozbila noc na protest vyrazili, zatímco jsme tam byli, demonstrace vyskočily náhodně všechny místo toho něco jako scéna z filmu Ridleyho Scotta, ale tohle bylo žádný film to byl skutečný a trochu děsivý, že jsme tady v době, která vidí Hong Kong se mění navždy muž, tam jsou nějaké velké hory v Lantau není tam. jo a nějaké pěkné výhledy, ale pojďme podívejte se na stezky. Dobře, udělejme to Nachází se na jihozápadě ostrova Hongkong a nyní je domovem nového Hong Kong mezinárodní letiště Lantau je také známé jako domov Disneylandu a místní stavitelé stezek prakticky vytvořili Disneyland dnešní jízda na horských kolech měla prozkoumat tyto účelové stezky a vyzkoušejte zboží dobře máme zde novou vývěvu čerpadla. Rád tě znovu vidím. Tohle je HM, tohle je Martin. HM je hlavní chlap v stavět stezky v Asii je ze Singapuru, ale postavil všechny Hong Kong Trails pracuje pro Dirt Traction a pracuje pro IMBA a cool man. Tak rád, že vás tu mám. Ano, co tady máš všechno vypadá úžasně uh, to je nový kolo park, venkovský trénink, který děláme, že je to dobré osm kilometrů stezek, čerpacích stezek a oblasti pro mládež, některé progresivní tratě a progresivní běžecké stezky pro jezdci nové generace. Jo, my jeli pár stezek a pak jsme uprostřed té úžasné hospodské dráhy viděli nikde a je skvělé vidět, jak víte, vidět stopy pumpy tady v Hongkongu a víte jsou velmi populární a teď je vidíte skoro všude takže jo, bylo to úžasné mnoho advokačních skupin pracovalo v oblastech kolem Hongkongu, včetně Lantau vybudovat stále více stezek pro horská kola, tato oblast má neuvěřitelnou povahu a pohledy jsou stezky světové třídy a rozhodně to byla jedna z nejlepších jízd musíme to udělat tento týden na konci stezky Chi Ma Wan jsme museli umýt prach na jihu Čínské moře Během snídaně ve čtvrtý den jsme v televizi viděli, že protesty stupňují obzvláště ve středním Hongkongu, kde jsme dnes měli jezdit musí být velmi opatrní a vyhýbat se horkým místům chystáme se potkat Nicka Dovera s místním průvodcem, který nám ukáže cestu kolem Hongkongu Ostrov jedeme vlakem na místo, kde jsme se setkali, i když to tak bylo ve špičce se zdálo, že metro je poněkud opuštěná není dobré znamení - ráno Hej, hej jak se máš? Rád vás vidím, takže jste připraveni jít do Hongkongu, připraveni to udělat. Pojďme na slavné trajektové lodi přes zátoku nick nám vysvětluje, že existuje speciální aplikace, která pomáhá sledovat protesty a policejní aktivity, takže my mohl zůstat mimo potíže ve chvíli, kdy jsme na Hongkongském ostrově, můžete vidět spoustu aktivit, oh opravdu právě teď jo, tak to zkusíme vyhnout se a doufejme, že najdeme pěkné snadné cesta na vrchol, to by mělo být dobré Martin zkus jeden z nich Co je to? zkuste jeden páni, je to hezké náboženství a zdraví platit velkou část v čínské kultuře tai chi je vidět cvičil všude v parcích na promenádě a na zeleni a na samozřejmě starověké čínské medicíny je legendární pro svou účinnost ulice a kopce jsou poseté chrámy, některé drobné ne o nic víc obraz nebo socha a kadidlo hole ostatní jsou obrovské a prokázat své tvář v živé barvě a tradicemi by to mohlo mít něco společného s tím, proč obyvatelé Hongkongu žijí dlouho, průměrný věk žen je 87 let a mužů 82 let a navzdory skutečnosti, že město je tak znečištěné, možná je jejich spiritualita smíšená v cvičení dělá trik pro dlouhověkost Victoria Peak je nejvyšší kopec na ostrově Hong Kong, který má nádherný výhled nad velkolepým panoramatem a rušnými ulicemi pod naší navigací od vrcholů, které zaparkují schodiště a vzdálené uličky až k sousedství známé jako Soho v centrálním Hongkongu tak, co se tady děje v pořádku, tak jsme právě přišli do toho silného, ​​že jsme prostě se dostal do centrální obchodní čtvrti, zdá se, že podél Des Voeux Road West existuje nějaký Raptor nutí hodně možného slzného plynu, který je na cestě troskami demonstranti prošli tu těžkou policií, všichni přítomní, takže jsme pokusím se vyhnout té části města, myslím, že není moc moudré tam jít a smíchejte se, protože střílí vážně gumové kulky slzný plyn tam mají tým SWAT na ulicích jsou všelijaké odpadky a smetí rychle tam myslím, že se musíme hned odsud dostat Pojďme nahoru po mostě, nečekej tam, tam už je policie. jo, jdeme tam jen pár bloků pryč život se zdá zcela normální lidé nakupují a cvičte jako každý jiný den, kdy končí náš den sledováním krásné Symfonie Světla ukazují na mrakodrapy a shovívavost typické místní jídlo jsme na ostrově Lamma, jen čekáme, až se jeden z místních objeví nás kolem vás musí být Andy jo díky, že jste přišli ven. Žiješ tady na plný úvazek jo Pracuji z domova - pustím a jezdím - dobře Ostrov Lamma je absolutním opakem Hong Kongu, který je trochu uvolněný hippie vibe spousta expatů neexistují žádná auta na ostrov jen kola, která lidé buď jedli nebo chodili, aby to obešli, bylo divné vidět lidé na konci dne vylodili trajekt v městském oblečení a poskakovat na svých kolech, aby zamířili domů do svého ostrovního života, uvidíte, proč to tak je ostrov je tak přitažlivý 20 minut trajektem a můžete zanechat hluk chaosu a znečištění pevniny za zpětným rázem v klidu a pohody. Lamma byla jeden z původních hotspotů horských kol v oblasti Hongkongu od roku 2006 pak existuje mnoho dalších jezdeckých oblastí, které musíme vyzkoušet stezky Dobře Andy, děkuji, že to byl dobrý Martin - další Trans Hong Kong v knize - v knize dokončili jsme Trans Hong Kong s pivem a sledovali, jak se slunce rozpouští na jih Čínské moře je dokonalým koncem nezapomenutelného městského dobrodružství Vypadá to, že Starbucks posílil svou bezpečnost, protesty oh, musíš nového sponzora Carmen

TransHongKong Urban MTB Adventure w Hans Rey a Martin Maes - 4K

Mountain Bike champions Hans Rey and Martin Maes explore Hong Kong in a 5 day urban adventure during turbulent times. Not only to showcase this amazing city with its 7000' high rise buildings, but also its beautiful nature and purpose built bike trails surrounding the city and islands. It’s a wonderful journey of contrasts; nature and harmony versus urban jungle and chaos, culture and history.
TransHongKong, Lamma Island, Hong Kong Island, Kowloon, Downhill, VTT, Hong Kong, Lantau Island, Explore, Freeride, Enduro, China, Terrex, Travel, Purpose Built MTB Trails, Mountain Bike, Pump Track, Suicide Cliff, Stans No Tubes, 4K, Victoria Peak, Mountainbike, Martin Maes, HK, Clif Bar, GT Bicycles, No Way, MTB, Cedric Tassan, New Territories, Urban Adventure, Visit HK, Trials, Trans Hong Kong, Hans Rey,
< ?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?><>

< start="2.36" dur="5.14"> Čínské hlasy >

< start="23.42" dur="6.16"> Jsem Hans Rey, profesionální horský cyklista, bývalý mistr světa jako průkopník >

< start="29.58" dur="5.159"> freeride a zakladatel charitativní organizace Wheels 4 Life. Moje městské horské kolo >

< start="34.739" dur="4.441"> série dobrodružství kombinuje jízdu v některých z největších měst na světě, která >

< start="39.18" dur="3.93"> jsou obklopeny krásnou přírodou a stezkami je to všechno o kontrastu >

< start="43.11" dur="6.359"> mezi přírodou a harmonickým chaosem a městskými džunglemi. Po Trans Angeles a >

< start="49.469" dur="5.221"> Trans Napoli, Trans Hong Kong bylo perfektní dobrodružství, které se mělo vyřešit příště >

< start="54.69" dur="11.02"> připojte se ke mně a prozkoumejte se mnou hong kong během následujících pěti dnů >

< start="68.93" dur="6.49"> Dobře, dnešní den, jedno z městských dobrodružství Trans Hong Kong, ve kterém jsem >

< start="75.42" dur="5.729"> Nová teritoria na severu Hongkongu s Tigerem. Je to místní jezdec >

< start="81.149" dur="4.561"> a on se ke mně připojí dneska první den a zbytek týdne budu >

< start="85.71" dur="4.979"> přidali se další místní jezdci a jediný Martin Maes. >

< start="90.689" dur="6.96"> Jsem šťastná, že jsem s tebou dneska byla, když jsem byla mladá, viděla jsem tvé video 'opice vidět >

< start="97.649" dur="7.08"> opice dělat, jo jo, byla to super zábava a pak jsem jezdil na zkušebním kole a na horském kole. >

< start="104.729" dur="4.011"> tak jste začali sledovat moje stará videa, pěkně. >

< start="136.37" dur="4.3"> Nová území mají spoustu účelových tras pro horská kola >

< start="140.67" dur="4.98"> lesy a krásná příroda uniknout přeplněnému městu v této čtvrti >

< start="145.65" dur="4.44"> Nachází se severně od Kowloonu a poblíž čínské hranice je gentrifikace >

< start="150.09" dur="4.38"> všude, když si uvědomíte, že Hongkong není tak velký a přesto přes sedm >

< start="154.47" dur="4.53"> miliony lidí zde žije, pokud jde o bydlení, jediný způsob, jak expandovat, je nahoru >

< start="159" dur="6.42"> na severu Nová území naštěstí vidějí mnoho nových měst a vývoj >

< start="165.42" dur="4.83"> spousta zeleně zůstala sama, kterou si dnes užíváme. Není to špatné >

< start="170.25" dur="5.909"> začněte s naším Trans Hong Kongem. Velmi krásné účelové horské kolo >

< start="176.159" dur="2.33"> stezky >

< start="189.49" dur="3.88"> je to jako jedna z nejlepších stezek? to je pravda >

< start="193.37" dur="6.89"> mnoho nejlepších stezek zde. Jo, potom pojedeme na Tin Man, je to dobrá stezka >

< start="201.16" dur="4.74"> jo velmi dobře - jo >

< start="231.5" dur="32.709"> to jo >

< start="264.78" dur="6">>

< start="270.78" dur="7.89"> Dobře, je tu Hongkong, díky čemuž jsme díky >

< start="278.67" dur="3.57"> to bylo skvělé. Zítra na koni v Hongkongu? jo budeme >

< start="282.24" dur="3.32"> městská džungle >

< start="336.14" dur="5.32"> dnes jsem se přidal Martin Maes jeden z nejrychlejších enduro a sjezd >

< start="341.46" dur="3.75"> závodníci na horských kolech na světě přejdeme ulicí >

< start="345.21" dur="5.18"> okolí Kowloonu >

< start="356.29" dur="4.62"> vyčerpávající a zrádná téměř svislá túra podél úzké páteře >

< start="360.91" dur="6.63"> dosáhnout bodu, zejména s kole na zádech podél cesty jsme se setkali >

< start="367.54" dur="4.65"> spousta opravdu přátelských chatových místních turistů i expatů >

< start="372.19" dur="4.52"> všichni hloupí se stali svědky nás na kolech >

< start="377.82" dur="4.51"> to je jeden z nejvyšších bodů v Kowloonu s jedinečným ohromením >

< start="382.33" dur="5.79"> odtud se můžete kochat nádherným výhledem na město níže >

< start="388.12" dur="4.23"> perspektiva rozmanitosti Hongkongu od docela svěžích ostrovů po >

< start="392.35" dur="5.52"> chaos v centru Kowloonu do špinavých zchátralých činžovních domů na vrcholu >

< start="397.87" dur="6.15"> navzájem v nových teritoriích k zrcadleným monolitickým mrakodrapům >

< start="404.02" dur="5.39"> číslo jedna pro lidi posedlé selfie představovat to bylo úžasné, kolik >

< start="409.41" dur="4.78"> Milénia stála na okraji a fotila sebe i sebe >

< start="414.19" dur="7.16"> znovu a znovu zjevně vážná zábava pro generaci instagramů >

< start="482.18" dur="4.44"> sestoupili jsme do Kowloonských jezdeckých stezek bombardujících naši cestu ulicemi >

< start="486.62" dur="6"> uhýbat davy lidí až k nábřeží. Objevování dobrých místních >

< start="492.62" dur="4.29"> jídlo je vždy součástí mých výletů, když jsme procházeli mini obchodem, který jsme našli >

< start="496.91" dur="3.93"> pekařství zastrčilo police roztrhané lahodně vypadajícími věcmi >

< start="500.84" dur="11.809"> to přimělo Martina, aby se jistě mohl najíst >

< start="517.09" dur="4.57"> severní konec byl spíš jako ucpané tradiční kowloonské úzké uličky >

< start="521.66" dur="4.65"> na trzích neonové reklamy propagují věci, kterým jsme nerozuměli. My >

< start="526.31" dur="4.17"> uhýbali davům a provozu, který přiváděl podivné vůně a zvuky >

< start="530.48" dur="5.18"> Hluk je intenzivní a nikdy nepřestane >

< start="540.5" dur="5.74"> navštívili jsme bytový dům postavený jako dokonalé duté náměstí, které vytvořilo >

< start="546.24" dur="6.92"> vnitřní quad podlahy stoupaly vysoko, takže prostor byl tmavý a neatraktivní >

< start="563.57" dur="4.35"> byli jsme zmateni několika skupinami žen s dětmi dohromady >

< start="567.92" dur="4.74"> sedící na tvrdé betonové podlaze se ukázalo, že byli domácími pomocníky >

< start="572.66" dur="5.01"> od výše uvedených bytů přestávky jsou byty malé a budou >

< start="577.67" dur="4.62"> často sídlí tři generace pro více rodin, které by neexistovaly >

< start="582.29" dur="4.56"> společný prostor v těchto domovech ani dost místa pro každého člena rodiny >

< start="586.85" dur="6.21"> spát současně >

< start="593.06" dur="4.62"> nyní Kowloon dává centrální útěk za své peníze staré letiště bylo přesunuto >

< start="597.68" dur="4.2"> daleko do nového umístění se přístav a nábřeží proměnilo >

< start="601.88" dur="4.62"> glitzy budovy stoupající a jasné zrcadlení odrazů super >

< start="606.5" dur="3.2"> jachta houpající se po vodě >

< start="618.92" dur="7.099"> je to pravděpodobně nejpůsobivější město, jaké jsem v životě viděl >

< start="650.81" dur="5.16"> zde se peníze pohybují v elegantních obchodech pojišťoven a pojišťoven >

< start="655.97" dur="4.559"> hotely swanky šperkem v koruně musí být ritz-carlton na >

< start="660.529" dur="4.681"> Mezinárodní kongresové centrum je to nejvyšší budova v Hongkongu ve městě >

< start="665.21" dur="4.65"> se 7 000 budovami pro skákání na obloze a největším počtem mrakodrapů v EU >

< start="669.86" dur="3.56"> svět. Velmi velmi zaneprázdněný Hongkong >

< start="683.04" dur="4.409"> po večeři jsme šli ven a scéna byla poněkud neskutečná, když jsme šli domů >

< start="687.449" dur="4.801"> setkali jsme se s rozbitými skleněnými doklady o rozbitých průčelí obchodu a >

< start="692.25" dur="4.8"> neúprosná kakofonie sirén, která opravdu rozbila noc na protest >

< start="697.05" dur="3.899"> vyrazili, zatímco jsme tam byli, demonstrace vyskočily náhodně všechny >

< start="700.949" dur="4.14"> místo toho něco jako scéna z filmu Ridleyho Scotta, ale tohle bylo >

< start="705.089" dur="5.101"> žádný film to byl skutečný a trochu děsivý, že jsme tady v době, která vidí Hong >

< start="710.19" dur="3.079"> Kong se mění navždy >

< start="756.96" dur="5.069"> muž, tam jsou nějaké velké hory v Lantau není tam. jo a nějaké pěkné výhledy, ale pojďme >

< start="762.029" dur="3.491"> podívejte se na stezky. >

< start="765.52" dur="1.06"> Dobře, udělejme to >

< start="776.379" dur="4.99"> Nachází se na jihozápadě ostrova Hongkong a nyní je domovem nového Hong >

< start="781.369" dur="5.851"> Kong mezinárodní letiště Lantau je také známé jako domov Disneylandu a >

< start="787.22" dur="3.569"> místní stavitelé stezek prakticky vytvořili Disneyland >

< start="790.789" dur="6.181"> dnešní jízda na horských kolech měla prozkoumat tyto účelové stezky a >

< start="796.97" dur="2.689"> vyzkoušejte zboží >

< start="851.14" dur="8.29"> dobře máme zde novou vývěvu čerpadla. Rád tě znovu vidím. Tohle je HM, tohle je Martin. HM je hlavní >

< start="859.43" dur="4.49"> chlap v stavět stezky v Asii je ze Singapuru, ale postavil všechny Hong Kong Trails pracuje pro Dirt Traction a pracuje pro IMBA a cool man. >

< start="863.92" dur="11.08"> Tak rád, že vás tu mám. Ano, co tady máš všechno vypadá úžasně >

< start="875" dur="5.28"> uh, to je nový kolo park, venkovský trénink, který děláme, že je to dobré >

< start="880.28" dur="5.22"> osm kilometrů stezek, čerpacích stezek a oblasti pro mládež, některé progresivní >

< start="885.5" dur="4.001"> tratě a progresivní běžecké stezky pro >

< start="889.501" dur="2.449"> jezdci nové generace. Jo, my >

< start="891.95" dur="6.18"> jeli pár stezek a pak jsme uprostřed té úžasné hospodské dráhy viděli >

< start="898.13" dur="6.84"> nikde a je skvělé vidět, jak víte, vidět stopy pumpy tady v Hongkongu a víte >

< start="904.97" dur="4.05"> jsou velmi populární a teď je vidíte skoro všude >

< start="909.02" dur="8.44"> takže jo, bylo to úžasné >

< start="966.66" dur="5.2"> mnoho advokačních skupin pracovalo v oblastech kolem Hongkongu, včetně Lantau >

< start="971.86" dur="5.13"> vybudovat stále více stezek pro horská kola, tato oblast má neuvěřitelnou povahu >

< start="976.99" dur="4.32"> a pohledy jsou stezky světové třídy a rozhodně to byla jedna z nejlepších jízd >

< start="981.31" dur="6.909"> musíme to udělat tento týden >

< start="1018.35" dur="5.1"> na konci stezky Chi Ma Wan jsme museli umýt prach na jihu >

< start="1023.45" dur="1.97"> Čínské moře >

< start="1039.78" dur="4.409"> Během snídaně ve čtvrtý den jsme v televizi viděli, že protesty stupňují >

< start="1044.189" dur="4.891"> obzvláště ve středním Hongkongu, kde jsme dnes měli jezdit >

< start="1049.08" dur="4.46"> musí být velmi opatrní a vyhýbat se horkým místům >

< start="1056.47" dur="5.2"> chystáme se potkat Nicka Dovera s místním průvodcem, který nám ukáže cestu kolem Hongkongu >

< start="1061.67" dur="4.83"> Ostrov jedeme vlakem na místo, kde jsme se setkali, i když to tak bylo >

< start="1066.5" dur="3.27"> ve špičce se zdálo, že metro je poněkud opuštěná >

< start="1069.77" dur="4.4"> není dobré znamení - ráno >

< start="1075.4" dur="3.69"> Hej, hej >

< start="1079.1" dur="7.039"> jak se máš? Rád vás vidím, takže jste připraveni jít do Hongkongu, připraveni to udělat. Pojďme >

< start="1124.67" dur="5.07"> na slavné trajektové lodi přes zátoku nick nám vysvětluje, že existuje >

< start="1129.74" dur="5.01"> speciální aplikace, která pomáhá sledovat protesty a policejní aktivity, takže my >

< start="1134.75" dur="3.17"> mohl zůstat mimo potíže >

< start="1169.37" dur="3.6"> ve chvíli, kdy jsme na Hongkongském ostrově, můžete vidět spoustu aktivit, oh opravdu >

< start="1172.97" dur="4.77"> právě teď jo, tak to zkusíme vyhnout se a doufejme, že najdeme pěkné snadné >

< start="1177.74" dur="3.74"> cesta na vrchol, to by mělo být dobré >

< start="1193.9" dur="1.52"> Martin zkus jeden z nich >

< start="1195.42" dur="2.29"> Co je to? >

< start="1200.93" dur="4.4"> zkuste jeden páni, je to hezké >

< start="1218.86" dur="5.56"> náboženství a zdraví platit velkou část v čínské kultuře tai chi je vidět >

< start="1224.42" dur="5.25"> cvičil všude v parcích na promenádě a na zeleni a na >

< start="1229.67" dur="5.25"> samozřejmě starověké čínské medicíny je legendární pro svou účinnost >

< start="1234.92" dur="4.56"> ulice a kopce jsou poseté chrámy, některé drobné ne o nic víc >

< start="1239.48" dur="4.89"> obraz nebo socha a kadidlo hole ostatní jsou obrovské a prokázat své >

< start="1244.37" dur="4.83"> tvář v živé barvě a tradicemi by to mohlo mít něco společného s tím, proč >

< start="1249.2" dur="5.88"> obyvatelé Hongkongu žijí dlouho, průměrný věk žen je 87 let a mužů 82 let >

< start="1255.08" dur="5.4"> a navzdory skutečnosti, že město je tak znečištěné, možná je jejich spiritualita smíšená >

< start="1260.48" dur="4.58"> v cvičení dělá trik pro dlouhověkost >

< start="1295.169" dur="4.69"> Victoria Peak je nejvyšší kopec na ostrově Hong Kong, který má nádherný výhled >

< start="1299.859" dur="5.13"> nad velkolepým panoramatem a rušnými ulicemi pod naší navigací >

< start="1304.989" dur="4.86"> od vrcholů, které zaparkují schodiště a vzdálené uličky až k >

< start="1309.849" dur="4.28"> sousedství známé jako Soho v centrálním Hongkongu >

< start="1362.73" dur="4.84"> tak, co se tady děje v pořádku, tak jsme právě přišli do toho silného, ​​že jsme prostě >

< start="1367.57" dur="6.9"> se dostal do centrální obchodní čtvrti, zdá se, že podél Des Voeux Road West existuje >

< start="1374.47" dur="6"> nějaký Raptor nutí hodně možného slzného plynu, který je na cestě troskami >

< start="1380.47" dur="4.74"> demonstranti prošli tu těžkou policií, všichni přítomní, takže jsme >

< start="1385.21" dur="4.35"> pokusím se vyhnout té části města, myslím, že není moc moudré tam jít >

< start="1389.56" dur="5.18"> a smíchejte se, protože střílí vážně >

< start="1394.74" dur="7.08"> gumové kulky slzný plyn tam mají tým SWAT >

< start="1415.349" dur="4.331"> na ulicích jsou všelijaké odpadky a smetí >

< start="1419.68" dur="4.91"> rychle tam myslím, že se musíme hned odsud dostat >

< start="1427.78" dur="6.54"> Pojďme nahoru po mostě, nečekej tam, tam už je policie. >

< start="1435.24" dur="2.96"> jo, jdeme tam >

< start="1449.88" dur="6.01"> jen pár bloků pryč život se zdá zcela normální lidé nakupují a >

< start="1455.89" dur="5.16"> cvičte jako každý jiný den, kdy končí náš den sledováním krásné Symfonie >

< start="1461.05" dur="6.2"> Světla ukazují na mrakodrapy a shovívavost typické místní jídlo >

< start="1518.16" dur="5.26"> jsme na ostrově Lamma, jen čekáme, až se jeden z místních objeví >

< start="1523.42" dur="9.03"> nás kolem vás musí být Andy jo díky, že jste přišli >

< start="1532.45" dur="2.82"> ven. Žiješ tady na plný úvazek jo >

< start="1535.27" dur="10.839"> Pracuji z domova - pustím a jezdím - dobře >

< start="1550.309" dur="5.31"> Ostrov Lamma je absolutním opakem Hong Kongu, který je trochu uvolněný >

< start="1555.619" dur="3.75"> hippie vibe spousta expatů neexistují žádná auta na >

< start="1559.369" dur="5.01"> ostrov jen kola, která lidé buď jedli nebo chodili, aby to obešli, bylo divné vidět >

< start="1564.379" dur="4.11"> lidé na konci dne vylodili trajekt v městském oblečení a >

< start="1568.489" dur="5.581"> poskakovat na svých kolech, aby zamířili domů do svého ostrovního života, uvidíte, proč to tak je >

< start="1574.07" dur="4.169"> ostrov je tak přitažlivý 20 minut trajektem a můžete zanechat hluk chaosu >

< start="1578.239" dur="5.88"> a znečištění pevniny za zpětným rázem v klidu a pohody. Lamma byla >

< start="1584.119" dur="3.87"> jeden z původních hotspotů horských kol v oblasti Hongkongu od roku 2006 >

< start="1587.989" dur="4.831"> pak existuje mnoho dalších jezdeckých oblastí, které musíme vyzkoušet >

< start="1592.82" dur="2.39"> stezky >

< start="1663.96" dur="6.09">>

< start="1676.72" dur="5.17"> Dobře Andy, děkuji, že to byl dobrý Martin - další Trans Hong >

< start="1681.89" dur="8.83"> Kong v knize - v knize >

< start="1690.72" dur="6.699">>

< start="1697.419" dur="4.59"> dokončili jsme Trans Hong Kong s pivem a sledovali, jak se slunce rozpouští na jih >

< start="1702.009" dur="8.63"> Čínské moře je dokonalým koncem nezapomenutelného městského dobrodružství >

< start="1713.4" dur="8.9">>

< start="1724.629" dur="9.42">>

< start="1734.049" dur="5.18">>

< start="1741.629" dur="8.76">>

< start="1750.96" dur="6.929"> Vypadá to, že Starbucks posílil svou bezpečnost, protesty >