1786s TransHongKong Urban MTB Piedzīvojums ar Hansu Reju un Martinu Maesu - 4K images and subtitles

Ķīniešu balsis Esmu Hanss Rejs - profesionāls kalnu riteņbraucējs, bijušais pasaules čempions, pionieris freeride un labdarības organizācijas Wheels 4 Life dibinātājs. Mans pilsētas kalnu velosipēds Piedzīvojumu sērija apvieno izjādes dažās no lielākajām pasaules pilsētām apkārt ir skaista daba un takas, tas viss ir par kontrastu starp dabu un harmonijas haosu un pilsētu džungļiem. Pēc Trans Angeles un Trans Napoli, Trans Hong Kong bija ideāls piedzīvojums, lai risinātu nākamo sanāksmi pievienojieties man un izpētiet kopā ar mani Honkongu nākamo piecu dienu laikā labi, ka šodien ir viens no Honkongas pilsētas piedzīvojumiem, kurā esmu šeit Jaunas teritorijas Honkongas ziemeļos ar Tīģeru, tāpēc viņš ir vietējais jātnieks un viņš šodien man pievienosies pirmajā dienā un pārējā nedēļā pievienojas daži citi vietējie braucēji un vienīgais Martins Maess. Es šodien priecājos braukt ar tevi, kad biju jauns, kad esmu redzējis tavu video 'pērtiķis redzēt pērtiķiem jādara, ak jā, tas bija super jautri, un tad es braucu ar izmēģinājuma velosipēdu un kalnu velosipēdu. tas, kā jūs sākāt skatīties manus vecos videoklipus, jauki. Jaunajās teritorijās ir daudz jauku kalnu velosipēdu taku meži un skaista daba, lai izbēgtu no pārpildītās pilsētas, kurā atrodas šis rajons atrodas uz ziemeļiem no Kovlonas un netālu no Ķīnas robežas visur, ja ņem vērā, ka Honkonga nav tik liela un tomēr ir vairāk nekā septiņas miljoniem cilvēku šeit dzīvo, kad runa ir par mājokli, un vienīgais veids, kā paplašināt, ir pieejams ziemeļdaļā Jaunas teritorijas redzamas daudzas jaunas pilsētas, un notikumi, par kuriem paveras uzplaukums daudz zaļās vietas tika atstāta viena, par kuru mēs šodien priecājamies. Nav slikti sākums mūsu Trans Honkongā. Ļoti skaists mērķa vajadzībām izgatavots kalnu velosipēds takas vai šī ir viena no labākajām takām šeit? tā ir taisnība daudzas daudzas labākās takas šeit. Jā, nākamais brauciens ar skārda vīru ir laba taka jā, ļoti labi - jā jā labi, ka Honkongā mēs to paveicām, pateicoties tik daudz cilvēkam tas bija lieliski. Brauciens ar Honkongu rīt? jā, mēs to darīsim pilsētas džungļi šodien man pievienojās Martins Maess, kurš bija viens no ātrākajiem enduro un lejup kalnu velosipēdu braucēji pasaulē, kuru mēs šķērsosim Kovloņas apkārtne nogurdinošs un nodevīgs gandrīz vertikālas pārgājiens pa šauru mugurkaulu lai sasniegtu punktu, jo īpaši ar velosipēdu uz muguras, pa ceļam, kuru mēs satikām daudz ļoti draudzīgu, pļāpīgu vietējo tūristu un emigrantu visi mēmi dibināti, lai liecinātu mums par velosipēdiem šis ir viens no augstākajiem punktiem Koulonā ar nepārspējamu apdullināšanu aizraujoši skati uz pilsētu no šejienes jūs varat mazliet nokļūt Honkongas daudzveidības perspektīva no diezgan sulīgajām salām līdz haoss no Kovloņas centra līdz netīšām nolietotām īres ēkām virs viens otram jaunajās teritorijās, iespējams, līdz atspoguļotajiem monolītajiem debesskrāpjiem numur viens, kurā selfiju apsēstie cilvēki rada, tas bija pārsteidzoši, cik daudz Millennials stāvēja malā, fotografējot sevi un viens otru atkal un atkal nepārprotami nopietna spēle instagram paaudzei mēs nolaidāmies Kovlona izjādes takās, kuras bombardēja mūsu ielas izvairoties no cilvēku pūļiem līdz krastmalai. Atklājiet labu vietējo pārtika vienmēr ir daļa no maniem braucieniem, velosipēdam cauri mini tirdzniecības centram atrodot maizes ceptuve nolika plauktus, pārplēšot ar gardām izskata lietām Tas lika Martinam pasmaidīt, ka viņš var ēst ziemeļu gals vairāk līdzinājās tradicionālajām aizsērējušajām Kowloon šaurajām ieliņām ar tirgiem neona zīmes reklamē lietas, kuras mēs nevarējām saprast. Mēs izvairījās no pūļiem un satiksmes, ņemot vērā savādās smaržas un skaņas Troksnis ir intensīvs un nekad nebeidzas mēs apmeklējām daudzdzīvokļu ēku, kas celta kā perfekts dobs laukums, kas izveidojās iekšējam kvadraciklam grīdas pacēlās augstu, padarot telpu tumšu un nepievilcīgu mēs bijām neizpratnē par to, ka kopā apvienojas vairākas sieviešu grupas ar bērniem sēžot uz cietās betona grīdas, izrādās, ka viņi bija mājas palīgi no tiem dzīvokļiem, kas iepriekš paņem pārtraukumu, dzīvokļu ir niecīgi un būtu bieži mājā trīs paaudzes vairākām ģimenēm nebūtu koplietošanas telpas tajās mājās, kurās nav pat vietas katram ģimenes loceklim gulēt vienlaicīgi tagad Kovlons centrāli rīko savu naudu, vecā lidosta ir pārvietota prom no jaunās vietas osta un jūras krasts ir pārveidoti glitzy ēkas, kas paceļas augstu, un spilgti atspoguļo super atspoguļojumus jahta bobējas uz ūdens tā, iespējams, ir visiespaidīgākā pilsēta, kādu jebkad esmu redzējis savā mūžā šeit nauda pārvietojas banku apdrošināšanas kompāniju elegantos veikalos un swanky hotels dārgakmenim vainagā jābūt ritz-carlton pie Starptautiskais konferenču centrs ir augstākā pilsēta Honkongas pilsētā ar 7000 debesskrāpju ēkām un lielāko debesskrāpju daudzumu pasaule. Ļoti ļoti aizņemta Honkonga pēc vakariņām mēs devāmies ārā, un, braucot mājās, aina bija diezgan sirreāla mūs sagaidīja ar salauzta stikla pierādījumiem par sadauzītām veikalu frontēm un nerimstošā sirēnu kakofonija, kas satricina nakts protestu uzlēca, kamēr mēs tur bijām, demonstrācijas uzpeldēja nejauši pāri vietai kaut kas līdzīgs Ridlija Skota filmas sižetam, bet tas tā bija neviena filma šī nebija īsta, un mazliet baisi, ka mēs varam būt šeit laikā, kad redzam Hongu Kong mainās uz visiem laikiem Man ir daži lieli kalni Lantau tur nav. jā un daži jauki skati, bet pieņemsim apskatiet takas. Labi, darīsim to kas atrodas uz dienvidrietumiem no Honkongas salas, tagad tajā atrodas jaunais Hong Kongas Starptautiskā lidosta Lantau ir pazīstama arī kā Disnejlendas un vietējie taku veidotāji praktiski ir izveidojuši Disnejlendu kalnu riteņbraucēju šodienas brauciens bija izpētīt šīs mērķim izveidotās takas un pārbaudīt preces labi, ka mums šeit ir jauna sprausla. Jauki tevi atkal redzēt. Tas ir HM, tas ir Martins. HM ir galvenais Viņš ir no Singapūras, bet ir izveidojis visas Honkongas takas, kurās strādā Dirt Traction, kā arī strādā IMBA un foršam cilvēkam. Tāpēc priecājos, ka esat šeit. Jā, ko jūs šeit dabūjāt, tas viss izskatās pārsteidzoši uh, tas ir jauns velosipēdu parks, lauku apmācības laukums, un mēs to darām astoņi kilometri takas šeit, sūkņu trases un jauniešu zona, dažas progresīvas līnijas un progresīva krosa trase jaunās paaudzes braucēji. Jā, mēs braucām pa pāris takām, un tad mēs ieraudzījām šo apbrīnojamo krodziņa celiņu gada vidū nekur, un ir lieliski redzēt, ka jūs zināt, ka šeit, Honkongā, redzat pumpju celiņus, un jūs zināt viņi kļūst ļoti populāri, un jūs tos gandrīz visur redzat jā, tas bija satriecoši daudzas aizstāvības grupas ir strādājušas apgabalos ap Honkongu, ieskaitot Lantau lai izveidotu arvien vairāk kalnu riteņbraukšanas taku, šai teritorijai ir neticami liela daba un takas ir pasaules klases, un tas noteikti bija viens no labākajiem braucieniem mums jādara šonedēļ Chi Ma Wan takas beigās mums bija jānomazgā putekļi dienvidos Ķīnas jūra brokastu laikā ceturtajā dienā pa TV mēs redzējām, ka protesti saasinās it īpaši Honkongas centrā, kur mēs šodien bijām gatavi braukt jābūt ļoti uzmanīgiem un jāizvairās no karstajiem punktiem mēs gatavojamies tikties ar Niku Doveru ar vietējo ceļvedi, lai parādītu mums ceļu ap Honkongu Island mēs dodamies vilcienā uz savu tikšanās vietu, bet kaut arī tas bija skriešanās stundā metro likās diezgan pamests nav laba zīme - rīts Hey Hey kā tev iet? Labi redzēt jūs, tāpēc esat gatavs doties uz Honkongu, gatavs to darīt. Ejam uz slavenā zvaigžņu prāmja pāri līcim niks mums paskaidro, ka tur ir īpaša lietotne, kas palīdz uzraudzīt protestus un policijas aktivitātes, tāpēc mēs varētu palikt ārpus nepatikšanām Brīdī, kad mēs atrodamies Honkongas salā, šeit varat redzēt daudz aktivitāšu šobrīd jā, tāpēc mēģināsim no tā izvairīties un, cerams, atradīsim jauku vieglu ceļš līdz virsotnei, tam vajadzētu būt labam Mārtiņš izmēģina kādu no šiem Kas tas ir? izmēģiniet vienu wow, tas ir jauki reliģija un veselība maksā lielu daļu ķīniešu kultūras tai chi ir redzama praktizēti visur parkos uz promenādes un zaļās zonas un Protams, senās ķīniešu zāles ir leģendāras ar savu efektivitāti ielas un kalni ir apvilkti ar tempļiem, kas ir niecīgi, ne tikai daudz vairāk attēls vai statuja un vīraka spieķi, citi ir milzīgi un demonstrē to sejas spilgtā krāsā un tradīcijām, tas varētu būt kaut kas saistīts ar to, kāpēc Honkongas iedzīvotāji dzīvo ilgi, vidējais sieviešu vecums ir 87 gadi, bet vīriešu - 82 gadi un neskatoties uz to, ka pilsēta ir tik piesārņota, varbūt viņu garīgums ir sajaukts ar vingrinājumu tiek izdarīts trieciens ilgmūžībai Victoria Peak ir Honkongas salas augstākais kalns, no kura paveras elpu aizraujošs skats pāri iespaidīgajam horizontam un aizņemtajām ielām zemāk mēs virzāmies no virsotnēm, kas novieto kāpņu telpas un attālās alejas, līdz a apkārtne, kas pazīstama kā Soho Honkongas centrā Tātad, kas šeit notiek, labi, tāpēc mēs esam tikuši pie tā visa, kā mēs tikko esam nonākuši nokļuvis centrālā biznesa rajonā, šķiet, gar turieni pa Des Voeux Road West daži Raptor piespiež ļoti daudz asaru gāzes, tur uz ceļa ir gruži protestētāji šeit ir bijuši cauri smagajai policijai, kur visi policisti ir klāt, tāpēc mēs esam mēģināšu izvairīties no šīs pilsētas sadaļas, manuprāt, nav īpaši prātīgi tur doties un sajaukties, jo tas ir kļuvis diezgan nopietni, viņi šauj gumijas lodes, asaru gāze, viņiem tur ir SWAT komanda uz ielām ir visu veidu atkritumi un pakaiši, uz kuriem cilvēki ļoti brauc ātri tur es domāju, ka mums tūlīt jāatstāj šeit Ļaujiet te iet uz tilta, negaidiet, neejiet tur, policija jau ir klāt. jā, neiesim tur tikai pāris kvartālu attālumā dzīve šķiet pilnīgi normāla, cilvēki pusdieno veikalā un vingrinājumi, tāpat kā jebkuru citu dienu, mēs pabeidzam savu dienu, vērojot skaisto Simfoniju Gaismas demonstrē uz debesskrāpjiem un tipisku vietējo ēdienu baudīšanu mēs atrodamies Lammas salā, mēs tikai gaidām, kad ieradīsies kāds no vietējiem parādīt mums apkārt tev jābūt Andim jā, paldies par ierašanos ārā. Jūs šeit dzīvojat pilnu slodzi Es strādāju no mājām - atlaižu un braucu - labi Lammas sala ir absolūta pretstats Honkongai, kas ir diezgan bezrūpīga hipijs vibe daudz emigrantu, uz automašīnas nav tikai salas velosipēdi cilvēki brauc vai staigā, lai apbrauktu to, bija dīvaini redzēt cilvēki izkāpj no prāmja dienas beigās savās pilsētas drēbēs un Pārlecot uz velosipēdiem, dodoties mājās uz salu, jūs varat redzēt, kāpēc tas tā notiek sala ir tik pievilcīga, ka brauciens ar prāmi ir 20 minūtes, un jūs varat atstāt haosa troksni un cietzemes piesārņojums aiz atsitiena mierā un klusumā. Lamma bija viens no oriģinālajiem kalnu velosipēdu karstajiem punktiem Honkongas apgabalā kopš tad ir vēl daudz citu izjādes laukumu, kur mēs saņēmām paraugus dažiem no šiem rokām būvētiem takas Labi, Andy, paldies, ka bija labais Martins - vēl viens Trans Hong Kong grāmatā - grāmatā mēs pabeidzām Trans Honkongu ar alu un vērojām, kā saule kūst dienvidos Ķīnas jūra ir ideāls neaizmirstamu piedzīvojumu piedzīvojums pilsētās izskatās, ka Starbucks ir palielinājis savu drošību, protestē ak, tev jāiegūst jauna sponsore Karmena

TransHongKong Urban MTB Piedzīvojums ar Hansu Reju un Martinu Maesu - 4K

Mountain Bike champions Hans Rey and Martin Maes explore Hong Kong in a 5 day urban adventure during turbulent times. Not only to showcase this amazing city with its 7000' high rise buildings, but also its beautiful nature and purpose built bike trails surrounding the city and islands. It’s a wonderful journey of contrasts; nature and harmony versus urban jungle and chaos, culture and history.
TransHongKong, Lamma Island, Hong Kong Island, Kowloon, Downhill, VTT, Hong Kong, Lantau Island, Explore, Freeride, Enduro, China, Terrex, Travel, Purpose Built MTB Trails, Mountain Bike, Pump Track, Suicide Cliff, Stans No Tubes, 4K, Victoria Peak, Mountainbike, Martin Maes, HK, Clif Bar, GT Bicycles, No Way, MTB, Cedric Tassan, New Territories, Urban Adventure, Visit HK, Trials, Trans Hong Kong, Hans Rey,
< ?xml version="1.0" encoding="utf-8" ?><>

< start="2.36" dur="5.14"> Ķīniešu balsis >

< start="23.42" dur="6.16"> Esmu Hanss Rejs - profesionāls kalnu riteņbraucējs, bijušais pasaules čempions, pionieris >

< start="29.58" dur="5.159"> freeride un labdarības organizācijas Wheels 4 Life dibinātājs. Mans pilsētas kalnu velosipēds >

< start="34.739" dur="4.441"> Piedzīvojumu sērija apvieno izjādes dažās no lielākajām pasaules pilsētām >

< start="39.18" dur="3.93"> apkārt ir skaista daba un takas, tas viss ir par kontrastu >

< start="43.11" dur="6.359"> starp dabu un harmonijas haosu un pilsētu džungļiem. Pēc Trans Angeles un >

< start="49.469" dur="5.221"> Trans Napoli, Trans Hong Kong bija ideāls piedzīvojums, lai risinātu nākamo sanāksmi >

< start="54.69" dur="11.02"> pievienojieties man un izpētiet kopā ar mani Honkongu nākamo piecu dienu laikā >

< start="68.93" dur="6.49"> labi, ka šodien ir viens no Honkongas pilsētas piedzīvojumiem, kurā esmu šeit >

< start="75.42" dur="5.729"> Jaunas teritorijas Honkongas ziemeļos ar Tīģeru, tāpēc viņš ir vietējais jātnieks >

< start="81.149" dur="4.561"> un viņš šodien man pievienosies pirmajā dienā un pārējā nedēļā >

< start="85.71" dur="4.979"> pievienojas daži citi vietējie braucēji un vienīgais Martins Maess. >

< start="90.689" dur="6.96"> Es šodien priecājos braukt ar tevi, kad biju jauns, kad esmu redzējis tavu video 'pērtiķis redzēt >

< start="97.649" dur="7.08"> pērtiķiem jādara, ak jā, tas bija super jautri, un tad es braucu ar izmēģinājuma velosipēdu un kalnu velosipēdu. >

< start="104.729" dur="4.011"> tas, kā jūs sākāt skatīties manus vecos videoklipus, jauki. >

< start="136.37" dur="4.3"> Jaunajās teritorijās ir daudz jauku kalnu velosipēdu taku >

< start="140.67" dur="4.98"> meži un skaista daba, lai izbēgtu no pārpildītās pilsētas, kurā atrodas šis rajons >

< start="145.65" dur="4.44"> atrodas uz ziemeļiem no Kovlonas un netālu no Ķīnas robežas >

< start="150.09" dur="4.38"> visur, ja ņem vērā, ka Honkonga nav tik liela un tomēr ir vairāk nekā septiņas >

< start="154.47" dur="4.53"> miljoniem cilvēku šeit dzīvo, kad runa ir par mājokli, un vienīgais veids, kā paplašināt, ir pieejams >

< start="159" dur="6.42"> ziemeļdaļā Jaunas teritorijas redzamas daudzas jaunas pilsētas, un notikumi, par kuriem paveras uzplaukums >

< start="165.42" dur="4.83"> daudz zaļās vietas tika atstāta viena, par kuru mēs šodien priecājamies. Nav slikti >

< start="170.25" dur="5.909"> sākums mūsu Trans Honkongā. Ļoti skaists mērķa vajadzībām izgatavots kalnu velosipēds >

< start="176.159" dur="2.33"> takas >

< start="189.49" dur="3.88"> vai šī ir viena no labākajām takām šeit? tā ir taisnība >

< start="193.37" dur="6.89"> daudzas daudzas labākās takas šeit. Jā, nākamais brauciens ar skārda vīru ir laba taka >

< start="201.16" dur="4.74"> jā, ļoti labi - jā >

< start="231.5" dur="32.709"> jā >

< start="264.78" dur="6">>

< start="270.78" dur="7.89"> labi, ka Honkongā mēs to paveicām, pateicoties tik daudz cilvēkam >

< start="278.67" dur="3.57"> tas bija lieliski. Brauciens ar Honkongu rīt? jā, mēs to darīsim >

< start="282.24" dur="3.32"> pilsētas džungļi >

< start="336.14" dur="5.32"> šodien man pievienojās Martins Maess, kurš bija viens no ātrākajiem enduro un lejup >

< start="341.46" dur="3.75"> kalnu velosipēdu braucēji pasaulē, kuru mēs šķērsosim >

< start="345.21" dur="5.18"> Kovloņas apkārtne >

< start="356.29" dur="4.62"> nogurdinošs un nodevīgs gandrīz vertikālas pārgājiens pa šauru mugurkaulu >

< start="360.91" dur="6.63"> lai sasniegtu punktu, jo īpaši ar velosipēdu uz muguras, pa ceļam, kuru mēs satikām >

< start="367.54" dur="4.65"> daudz ļoti draudzīgu, pļāpīgu vietējo tūristu un emigrantu >

< start="372.19" dur="4.52"> visi mēmi dibināti, lai liecinātu mums par velosipēdiem >

< start="377.82" dur="4.51"> šis ir viens no augstākajiem punktiem Koulonā ar nepārspējamu apdullināšanu >

< start="382.33" dur="5.79"> aizraujoši skati uz pilsētu no šejienes jūs varat mazliet nokļūt >

< start="388.12" dur="4.23"> Honkongas daudzveidības perspektīva no diezgan sulīgajām salām līdz >

< start="392.35" dur="5.52"> haoss no Kovloņas centra līdz netīšām nolietotām īres ēkām virs >

< start="397.87" dur="6.15"> viens otram jaunajās teritorijās, iespējams, līdz atspoguļotajiem monolītajiem debesskrāpjiem >

< start="404.02" dur="5.39"> numur viens, kurā selfiju apsēstie cilvēki rada, tas bija pārsteidzoši, cik daudz >

< start="409.41" dur="4.78"> Millennials stāvēja malā, fotografējot sevi un viens otru >

< start="414.19" dur="7.16"> atkal un atkal nepārprotami nopietna spēle instagram paaudzei >

< start="482.18" dur="4.44"> mēs nolaidāmies Kovlona izjādes takās, kuras bombardēja mūsu ielas >

< start="486.62" dur="6"> izvairoties no cilvēku pūļiem līdz krastmalai. Atklājiet labu vietējo >

< start="492.62" dur="4.29"> pārtika vienmēr ir daļa no maniem braucieniem, velosipēdam cauri mini tirdzniecības centram atrodot >

< start="496.91" dur="3.93"> maizes ceptuve nolika plauktus, pārplēšot ar gardām izskata lietām >

< start="500.84" dur="11.809"> Tas lika Martinam pasmaidīt, ka viņš var ēst >

< start="517.09" dur="4.57"> ziemeļu gals vairāk līdzinājās tradicionālajām aizsērējušajām Kowloon šaurajām ieliņām >

< start="521.66" dur="4.65"> ar tirgiem neona zīmes reklamē lietas, kuras mēs nevarējām saprast. Mēs >

< start="526.31" dur="4.17"> izvairījās no pūļiem un satiksmes, ņemot vērā savādās smaržas un skaņas >

< start="530.48" dur="5.18"> Troksnis ir intensīvs un nekad nebeidzas >

< start="540.5" dur="5.74"> mēs apmeklējām daudzdzīvokļu ēku, kas celta kā perfekts dobs laukums, kas izveidojās >

< start="546.24" dur="6.92"> iekšējam kvadraciklam grīdas pacēlās augstu, padarot telpu tumšu un nepievilcīgu >

< start="563.57" dur="4.35"> mēs bijām neizpratnē par to, ka kopā apvienojas vairākas sieviešu grupas ar bērniem >

< start="567.92" dur="4.74"> sēžot uz cietās betona grīdas, izrādās, ka viņi bija mājas palīgi >

< start="572.66" dur="5.01"> no tiem dzīvokļiem, kas iepriekš paņem pārtraukumu, dzīvokļu ir niecīgi un būtu >

< start="577.67" dur="4.62"> bieži mājā trīs paaudzes vairākām ģimenēm nebūtu >

< start="582.29" dur="4.56"> koplietošanas telpas tajās mājās, kurās nav pat vietas katram ģimenes loceklim >

< start="586.85" dur="6.21"> gulēt vienlaicīgi >

< start="593.06" dur="4.62"> tagad Kovlons centrāli rīko savu naudu, vecā lidosta ir pārvietota >

< start="597.68" dur="4.2"> prom no jaunās vietas osta un jūras krasts ir pārveidoti >

< start="601.88" dur="4.62"> glitzy ēkas, kas paceļas augstu, un spilgti atspoguļo super atspoguļojumus >

< start="606.5" dur="3.2"> jahta bobējas uz ūdens >

< start="618.92" dur="7.099"> tā, iespējams, ir visiespaidīgākā pilsēta, kādu jebkad esmu redzējis savā mūžā >

< start="650.81" dur="5.16"> šeit nauda pārvietojas banku apdrošināšanas kompāniju elegantos veikalos un >

< start="655.97" dur="4.559"> swanky hotels dārgakmenim vainagā jābūt ritz-carlton pie >

< start="660.529" dur="4.681"> Starptautiskais konferenču centrs ir augstākā pilsēta Honkongas pilsētā >

< start="665.21" dur="4.65"> ar 7000 debesskrāpju ēkām un lielāko debesskrāpju daudzumu >

< start="669.86" dur="3.56"> pasaule. Ļoti ļoti aizņemta Honkonga >

< start="683.04" dur="4.409"> pēc vakariņām mēs devāmies ārā, un, braucot mājās, aina bija diezgan sirreāla >

< start="687.449" dur="4.801"> mūs sagaidīja ar salauzta stikla pierādījumiem par sadauzītām veikalu frontēm un >

< start="692.25" dur="4.8"> nerimstošā sirēnu kakofonija, kas satricina nakts protestu >

< start="697.05" dur="3.899"> uzlēca, kamēr mēs tur bijām, demonstrācijas uzpeldēja nejauši >

< start="700.949" dur="4.14"> pāri vietai kaut kas līdzīgs Ridlija Skota filmas sižetam, bet tas tā bija >

< start="705.089" dur="5.101"> neviena filma šī nebija īsta, un mazliet baisi, ka mēs varam būt šeit laikā, kad redzam Hongu >

< start="710.19" dur="3.079"> Kong mainās uz visiem laikiem >

< start="756.96" dur="5.069"> Man ir daži lieli kalni Lantau tur nav. jā un daži jauki skati, bet pieņemsim >

< start="762.029" dur="3.491"> apskatiet takas. >

< start="765.52" dur="1.06"> Labi, darīsim to >

< start="776.379" dur="4.99"> kas atrodas uz dienvidrietumiem no Honkongas salas, tagad tajā atrodas jaunais Hong >

< start="781.369" dur="5.851"> Kongas Starptautiskā lidosta Lantau ir pazīstama arī kā Disnejlendas un >

< start="787.22" dur="3.569"> vietējie taku veidotāji praktiski ir izveidojuši Disnejlendu >

< start="790.789" dur="6.181"> kalnu riteņbraucēju šodienas brauciens bija izpētīt šīs mērķim izveidotās takas un >

< start="796.97" dur="2.689"> pārbaudīt preces >

< start="851.14" dur="8.29"> labi, ka mums šeit ir jauna sprausla. Jauki tevi atkal redzēt. Tas ir HM, tas ir Martins. HM ir galvenais >

< start="859.43" dur="4.49"> Viņš ir no Singapūras, bet ir izveidojis visas Honkongas takas, kurās strādā Dirt Traction, kā arī strādā IMBA un foršam cilvēkam. >

< start="863.92" dur="11.08"> Tāpēc priecājos, ka esat šeit. Jā, ko jūs šeit dabūjāt, tas viss izskatās pārsteidzoši >

< start="875" dur="5.28"> uh, tas ir jauns velosipēdu parks, lauku apmācības laukums, un mēs to darām >

< start="880.28" dur="5.22"> astoņi kilometri takas šeit, sūkņu trases un jauniešu zona, dažas progresīvas >

< start="885.5" dur="4.001"> līnijas un progresīva krosa trase >

< start="889.501" dur="2.449"> jaunās paaudzes braucēji. Jā, mēs >

< start="891.95" dur="6.18"> braucām pa pāris takām, un tad mēs ieraudzījām šo apbrīnojamo krodziņa celiņu gada vidū >

< start="898.13" dur="6.84"> nekur, un ir lieliski redzēt, ka jūs zināt, ka šeit, Honkongā, redzat pumpju celiņus, un jūs zināt >

< start="904.97" dur="4.05"> viņi kļūst ļoti populāri, un jūs tos gandrīz visur redzat >

< start="909.02" dur="8.44"> jā, tas bija satriecoši >

< start="966.66" dur="5.2"> daudzas aizstāvības grupas ir strādājušas apgabalos ap Honkongu, ieskaitot Lantau >

< start="971.86" dur="5.13"> lai izveidotu arvien vairāk kalnu riteņbraukšanas taku, šai teritorijai ir neticami liela daba >

< start="976.99" dur="4.32"> un takas ir pasaules klases, un tas noteikti bija viens no labākajiem braucieniem >

< start="981.31" dur="6.909"> mums jādara šonedēļ >

< start="1018.35" dur="5.1"> Chi Ma Wan takas beigās mums bija jānomazgā putekļi dienvidos >

< start="1023.45" dur="1.97"> Ķīnas jūra >

< start="1039.78" dur="4.409"> brokastu laikā ceturtajā dienā pa TV mēs redzējām, ka protesti saasinās >

< start="1044.189" dur="4.891"> it īpaši Honkongas centrā, kur mēs šodien bijām gatavi braukt >

< start="1049.08" dur="4.46"> jābūt ļoti uzmanīgiem un jāizvairās no karstajiem punktiem >

< start="1056.47" dur="5.2"> mēs gatavojamies tikties ar Niku Doveru ar vietējo ceļvedi, lai parādītu mums ceļu ap Honkongu >

< start="1061.67" dur="4.83"> Island mēs dodamies vilcienā uz savu tikšanās vietu, bet kaut arī tas bija >

< start="1066.5" dur="3.27"> skriešanās stundā metro likās diezgan pamests >

< start="1069.77" dur="4.4"> nav laba zīme - rīts >

< start="1075.4" dur="3.69"> Hey Hey >

< start="1079.1" dur="7.039"> kā tev iet? Labi redzēt jūs, tāpēc esat gatavs doties uz Honkongu, gatavs to darīt. Ejam >

< start="1124.67" dur="5.07"> uz slavenā zvaigžņu prāmja pāri līcim niks mums paskaidro, ka tur ir >

< start="1129.74" dur="5.01"> īpaša lietotne, kas palīdz uzraudzīt protestus un policijas aktivitātes, tāpēc mēs >

< start="1134.75" dur="3.17"> varētu palikt ārpus nepatikšanām >

< start="1169.37" dur="3.6"> Brīdī, kad mēs atrodamies Honkongas salā, šeit varat redzēt daudz aktivitāšu >

< start="1172.97" dur="4.77"> šobrīd jā, tāpēc mēģināsim no tā izvairīties un, cerams, atradīsim jauku vieglu >

< start="1177.74" dur="3.74"> ceļš līdz virsotnei, tam vajadzētu būt labam >

< start="1193.9" dur="1.52"> Mārtiņš izmēģina kādu no šiem >

< start="1195.42" dur="2.29"> Kas tas ir? >

< start="1200.93" dur="4.4"> izmēģiniet vienu wow, tas ir jauki >

< start="1218.86" dur="5.56"> reliģija un veselība maksā lielu daļu ķīniešu kultūras tai chi ir redzama >

< start="1224.42" dur="5.25"> praktizēti visur parkos uz promenādes un zaļās zonas un >

< start="1229.67" dur="5.25"> Protams, senās ķīniešu zāles ir leģendāras ar savu efektivitāti >

< start="1234.92" dur="4.56"> ielas un kalni ir apvilkti ar tempļiem, kas ir niecīgi, ne tikai daudz vairāk >

< start="1239.48" dur="4.89"> attēls vai statuja un vīraka spieķi, citi ir milzīgi un demonstrē to >

< start="1244.37" dur="4.83"> sejas spilgtā krāsā un tradīcijām, tas varētu būt kaut kas saistīts ar to, kāpēc >

< start="1249.2" dur="5.88"> Honkongas iedzīvotāji dzīvo ilgi, vidējais sieviešu vecums ir 87 gadi, bet vīriešu - 82 gadi >

< start="1255.08" dur="5.4"> un neskatoties uz to, ka pilsēta ir tik piesārņota, varbūt viņu garīgums ir sajaukts >

< start="1260.48" dur="4.58"> ar vingrinājumu tiek izdarīts trieciens ilgmūžībai >

< start="1295.169" dur="4.69"> Victoria Peak ir Honkongas salas augstākais kalns, no kura paveras elpu aizraujošs skats >

< start="1299.859" dur="5.13"> pāri iespaidīgajam horizontam un aizņemtajām ielām zemāk mēs virzāmies >

< start="1304.989" dur="4.86"> no virsotnēm, kas novieto kāpņu telpas un attālās alejas, līdz a >

< start="1309.849" dur="4.28"> apkārtne, kas pazīstama kā Soho Honkongas centrā >

< start="1362.73" dur="4.84"> Tātad, kas šeit notiek, labi, tāpēc mēs esam tikuši pie tā visa, kā mēs tikko esam nonākuši >

< start="1367.57" dur="6.9"> nokļuvis centrālā biznesa rajonā, šķiet, gar turieni pa Des Voeux Road West >

< start="1374.47" dur="6"> daži Raptor piespiež ļoti daudz asaru gāzes, tur uz ceļa ir gruži >

< start="1380.47" dur="4.74"> protestētāji šeit ir bijuši cauri smagajai policijai, kur visi policisti ir klāt, tāpēc mēs esam >

< start="1385.21" dur="4.35"> mēģināšu izvairīties no šīs pilsētas sadaļas, manuprāt, nav īpaši prātīgi tur doties >

< start="1389.56" dur="5.18"> un sajaukties, jo tas ir kļuvis diezgan nopietni, viņi šauj >

< start="1394.74" dur="7.08"> gumijas lodes, asaru gāze, viņiem tur ir SWAT komanda >

< start="1415.349" dur="4.331"> uz ielām ir visu veidu atkritumi un pakaiši, uz kuriem cilvēki ļoti brauc >

< start="1419.68" dur="4.91"> ātri tur es domāju, ka mums tūlīt jāatstāj šeit >

< start="1427.78" dur="6.54"> Ļaujiet te iet uz tilta, negaidiet, neejiet tur, policija jau ir klāt. >

< start="1435.24" dur="2.96"> jā, neiesim tur >

< start="1449.88" dur="6.01"> tikai pāris kvartālu attālumā dzīve šķiet pilnīgi normāla, cilvēki pusdieno veikalā un >

< start="1455.89" dur="5.16"> vingrinājumi, tāpat kā jebkuru citu dienu, mēs pabeidzam savu dienu, vērojot skaisto Simfoniju >

< start="1461.05" dur="6.2"> Gaismas demonstrē uz debesskrāpjiem un tipisku vietējo ēdienu baudīšanu >

< start="1518.16" dur="5.26"> mēs atrodamies Lammas salā, mēs tikai gaidām, kad ieradīsies kāds no vietējiem parādīt >

< start="1523.42" dur="9.03"> mums apkārt tev jābūt Andim jā, paldies par ierašanos >

< start="1532.45" dur="2.82"> ārā. Jūs šeit dzīvojat pilnu slodzi >

< start="1535.27" dur="10.839"> Es strādāju no mājām - atlaižu un braucu - labi >

< start="1550.309" dur="5.31"> Lammas sala ir absolūta pretstats Honkongai, kas ir diezgan bezrūpīga >

< start="1555.619" dur="3.75"> hipijs vibe daudz emigrantu, uz automašīnas nav >

< start="1559.369" dur="5.01"> tikai salas velosipēdi cilvēki brauc vai staigā, lai apbrauktu to, bija dīvaini redzēt >

< start="1564.379" dur="4.11"> cilvēki izkāpj no prāmja dienas beigās savās pilsētas drēbēs un >

< start="1568.489" dur="5.581"> Pārlecot uz velosipēdiem, dodoties mājās uz salu, jūs varat redzēt, kāpēc tas tā notiek >

< start="1574.07" dur="4.169"> sala ir tik pievilcīga, ka brauciens ar prāmi ir 20 minūtes, un jūs varat atstāt haosa troksni >

< start="1578.239" dur="5.88"> un cietzemes piesārņojums aiz atsitiena mierā un klusumā. Lamma bija >

< start="1584.119" dur="3.87"> viens no oriģinālajiem kalnu velosipēdu karstajiem punktiem Honkongas apgabalā kopš >

< start="1587.989" dur="4.831"> tad ir vēl daudz citu izjādes laukumu, kur mēs saņēmām paraugus dažiem no šiem rokām būvētiem >

< start="1592.82" dur="2.39"> takas >

< start="1663.96" dur="6.09">>

< start="1676.72" dur="5.17"> Labi, Andy, paldies, ka bija labais Martins - vēl viens Trans Hong >

< start="1681.89" dur="8.83"> Kong grāmatā - grāmatā >

< start="1690.72" dur="6.699">>

< start="1697.419" dur="4.59"> mēs pabeidzām Trans Honkongu ar alu un vērojām, kā saule kūst dienvidos >

< start="1702.009" dur="8.63"> Ķīnas jūra ir ideāls neaizmirstamu piedzīvojumu piedzīvojums pilsētās >

< start="1713.4" dur="8.9">>

< start="1724.629" dur="9.42">>

< start="1734.049" dur="5.18">>

< start="1741.629" dur="8.76">>

< start="1750.96" dur="6.929"> izskatās, ka Starbucks ir palielinājis savu drošību, protestē >